Lieknejimo akademija

"Lieknėjimo akademija" - tai dviejų savaičių apimčių mažinimo programa, čia lieknėjimas tampa malonia procedūra. Šimtai žmonių "Lieknėjimo akademijoje" natūraliais būdais sumažino kūno apimtis, numetė svorio, įgijo naudingų žinių ir pagerino sveikatą per labai trumpą laiką.

6 paprasti mitybos reguliavimo patarimai virškinimui pagerinti

6 paprasti mitybos reguliavimo patarimai virškinimui pagerinti

Jei kada kovojote su ilgalaikiais skrandžio negalavimais, tuomet žinote, kad surasti šių negalavimų priežastį ir ją pašalinti gali atrodyti tarsi begalinis kopimas į kalną.  Tačiau to „kalno viršūnė“ nėra nepasiekiama, atvirkščiai - pakeiskite nesveikus savo gyvenimo ir mitybos įpročius, įsiklausykite į  organizmo Jums siunčiamus signalus ir keiskite savo gyvenimo būdą! Tai išties yra kelionė, kurios pabaiga ir trukmė priklauso tik nuo Jūsų ryžto ir norų. - teigia Danų instituto mokslinkai, atskleidę naują būdą, kaip atsisakius tam tikrų maisto produktų, galima gydyti žmogaus žarnyną nuo jį kamuojamų skausmų.

Yra daugybė priežasčių jūsų simptomams. Tai gali būti uždegiminė žarnyno liga, kaip Krono liga ar kolitas.Tai gali būti infekcija, tokia kaip parazitas, H.pylori, kandida ar SIBO. Tai gali būti žaizda virškinimo trakte, hormonų disbalansas, disbiozės ar bet kokia šių priežasčių kombinacija. Svarbiausia yra suvokti, visų šių dalykų šaknis ir išgydyti juos, užuot tiesiog kovojus su simptomais. Deja, tai reikalauja daryti daugybę testų ir ieškoti diagnozės paprasčiausiai atmetant sąlygas po vieną.

 Nepriklausomai nuo to, kokia tai priežastis, labai panašu, kad jūsų žarnynas yra pažeistas. Turint tai omenyje,yra keletas dalykų, kuriuos sutvarkius būtų tučtuojau pradėtas gydyti jūsų žarnynas ir pašalinti simptomai.

 Šiame straipsnyje analizuojama mityba ir jos įtaka mūsų organizmui, gerai ar blogai savijautai. Svarbu suvokti ir pripažinti, kad gyvūninės kilmės baltymai, sveikieji riebalai, vaisiai ir daržovės yra jūsų draugai. Turėtumėte laikytis atokiau nuo maisto, kuris sukelia uždegimus, pavyzdžiui, grūdai, cukrus, pieno produktai ir alkoholis. Šis mitybos būdas yra labai panašus į Paleo dietą. Jei savo valios ir noro dėka sugebėsite pakeisti savo mitybą, atsisakyti nenaudingų ir Jūsų organizmą žalojančių produktų, valgysite maistą, kuris gydo Jūsų žarnyną, o ne dirgina jį, apie kamuojančias ligas galėsite pamiršti ir džiaugtis pilnaverte ir sveika gyvensena!

 

Atsisakykite šių produktų:

 

1. Grūdai

Jūs tikrai turite pašalinti visus grūdus ar pusiau grūdus iš savo mitybos raciono. Sakydama „pusiau grūdai” turėjau omenyje tokius produktus, kaip kukurūzai ar bolivinė balanda. Prie grūdų priskiriami glitimo turintys grūdai ir neturintys glitimo grūdai, pavyzdžiui, ryžiai. Glitimo turintys grūdai, kaip kviečiai, miežiai ir rugiai, turi uždegiminį poveikį ir gali būti jūsų žarnyno pažeidimų priežastis. Taip pat, uždegiminį poveikį turintys produktai paprasčiau pablogins jūsų simptomus. Sprendimas,kaip pašalinti jūsų virškinimo traktą deginančią ugnį, yra tiesiog vartoti prieš uždegiminius produktus, turinčius didelę maistinę vertę.

 

2. Pieno produktai

Daugybė žmonių atsisako pieno produktų, kai jiems kyla virškinimo problemų. Yra daugybė priežasčių pašalinti iš raciono pieno produktus, bent jau kuriam laikui, pirminio gydymosi proceso metu. Ne tik laktozės problema kamuoja daugelį žmonių, bet taip pat ir du piene randami baltymai, kazeinas ir išrūgos, kurie yra paplitę alergenai. Taip pat, paprastai pieno produktai yra pasterizuoti, iš jų pašalinta daug naudingų bakterijų ir fermentų. Tokie produktai būna papildyti antibiotikais ir hormonais. Kai 30 - 60 dienų būsite nevartoję pieno produktų, galėsite po truputį grąžinti į savo mitybos racioną šiuos produktus, pradėdami fermentuotais gaminiais, kaip sūris, jogurtas ar kefyras. Fermentuoti pieno gaminiai yra puikus būdas aprūpinti jūsų žarnyną gerosiomis bakterijomis, žinoma, jei jūs toleruojate pieno produktus.

 

3. Cukrus

Cukrus yra kitas uždegiminis produktas, kuris turi būti griežtai pašalintas sveikatos labui. Nedidelės natūralaus medaus dozės yra puiku, tačiau visas kitas cukrus ir dirbtiniai saldikliai turi būti pašalinti. Tai verta daryti ne tik dėl uždegiminio cukraus poveikio, bet ir todėl, kad cukrumi minta kenksmingos bakterijos, parazitai, jis skatina rūgimo procesą. „Atradau, kad dauguma mano klientų turi mažiausiai vieną žarnyno infekciją, todėl cukraus pašalinimas yra būtinas norint atsikratyti šių nemalonių problemų.“ -teigia mokslininkas.

 

 

Įtraukite į savovalgiaraštį šiuos produktus:

 

1. Baltymai

Gryni gyvūninės kilmės baltymai turi neįtikėtinų maistinių savybių, be galo naudingų jūsų virškinimo sistemai ir visam jūsų kūnui. Jie gausūs svarbių amino rūgščių, vitaminų ir mineralų. Valgyti tokius produktus, kaip termiškai neapdorotą, natūraliai užauginto viščiuko mėsą, ganyklose augintą jautieną ir šviežiai sugautą lašišą yra labai naudinga gydant jūsų žarnyną. Taip pat, įtraukti į valgiaraštį naminių kauliukų sultinį yra vienas iš pigiausių gydymosi būdų. „Aš mėgstu gaminti naminio viščiuko sultinį, tačiau, jūs galite išmėginti jautienos kauliukų ar net žuvies sultinį. Svarbiausia, kad tai būtų naminiai kauliukai, o ne pirkti iš pardutouvės.“ Želatina naminiame sultinyje yra vienas iš pagrindinių komponetų, kurie daro jį tokį maistingą ir naudingą sveikatai.

 

2. Sveikieji riebalai

Sveikieji riebalai, tokie kaip kokosų aliejus, alyvuogių aliejus, aliejus, natūralus sviestas ir avokadai, yra kiti produktai, kurių jūs turite vartoti daug. Kokosų aliejus yra puikus dalykas virškinimo sistemos gydymui. Jis turi priešuždegiminių, anitibakterinių, priešgrybelinių ir antimikrobinių savybių. Sveikieji riebalai skatina virškinamojo trakto veiklą,yra būtini norint pasisavinti riebaluose tirpstančius vitaminus A, D, E ir K. Jie, taip pat, suteikia maistui puikų skonį.

 

3. Vaisiai ir daržovės

Galiausiai, į savo racioną jūs turite įtraukti daug šviežių vaisių ir daržovių. Iš pradžių puiki idėja būtų gaminti iš vaisių ir daržovių tyres, nes taip tampa daug lengviau juos suvirškinti. Jei pamatysite, kad vaisiai bei daržovės sukelia dujų kaupimąsi ir pilvo pūtimą, galite pradėti vartoti juos nedidelėmis porcijomis, rinkdamiesi turinčius mažiau fermentuojamų oligosacharidų, disacharidų,monosacharidų ir poliolių. Tai taip pat yra ženklas, kad jūs turite kažkoios rūšies infekciją, kaip SIBO (nedidelis žarnyno bakterijų perteklius).

 

Nors Paloe dieta yra puikus dalykas pradžiai, reikėtų nepamiršti įsiklausyti į savo kūną. Gai būti ir kitų maisto tipų, į kuriuos reaguoja jūsų kūnas. Bulvių šeimos produktai, riešutai ar sėklos, kofeinas ir šokoladas taip pat gali sukelti virškinimo sistemos negalavimus. Jūs galite pabandyti atsisakyti šių produktų mėnesiui ar dviem, po to, vėl pamažu grįžkite prie jų.

 

Svarbiausias dalykas yra tai, kad jūs galite suteikti savo žarnynui šansą pasveikti ir puikus būdas tai padaryti yra pašalinant apsukinančius produktus ir vartojant maistą, kuris maitina ir gydo jūsų kūną. Pasveikti tikrai įmanoma, o kovoti ir vartoti kūnui naudingą maistą jums gali padėti šie paprasti patarimai.

 

Norėtumėme išgirsti iš Jūsų. Ar jūs kada nors turėjote virškinamojo trakto problemų? Jei taip, kas tuomet Jums padėjo?



2015-01-15

Komentarai:



« Grįžti į naujienas
nemokama lankomumo statistika