Lieknejimo akademija

"Lieknėjimo akademija" - tai dviejų savaičių apimčių mažinimo programa, čia lieknėjimas tampa malonia procedūra. Šimtai žmonių "Lieknėjimo akademijoje" natūraliais būdais sumažino kūno apimtis, numetė svorio, įgijo naudingų žinių ir pagerino sveikatą per labai trumpą laiką.

Miegok, nesinervink ir lieknėk

Miegok, nesinervink ir lieknėk

Šiandien švenčiama Tarptautinė miego diena, tad kviečiame prisiminti kodėl miegas yra svarbus ir lieknėjimo procese. JAV atlikti tyrimai yra patvirtinę, kad žmonės, kurie miega mažiau nei 7 – 9 valandas per parą, susiduria su 75 proc. didesne nutukimo rizika.

JAV atlikto tyrimo rezultatai liudija, kad ilgiausiai miegančios moterys yra lieknesnės už tas, kurios vos tesudeda bluostą.

Pasak mokslininkų, miego trūkumas daro įtaką hormonų pusiausvyrai, kuri savo ruožtu gali sukelti alkį ir sulėtinti medžiagų apykaitą, rašo britų dienraštis „Daily Telegraph“. 

„Kai analizavome tyrimo rezultatus skirstydami jo dalyves ir trumpai ir ilgai miegančias, pamatėme, kad tų, kurios paprastai miega trumpiausiai, kūno masės indeksas buvo didesnis (28,3), nei miegančių ilgai. Pastarųjų vidutinis kūno masės indeksas siekė 24,5“, - sakė Walterio Reedo miego specialistas daktaras Arnas Eliassonas. 

Trumpesnis miegas sutrikdo natūralią hormonų pusiausvyrą: pavyzdžiui, jis sumažina baltyminio hormono leptino, kuris dar vadinamas sotumo hormonu, gamybą, todėl žmonės ima valgyti daugiau. Miego trukmę ir kokybę gali paveikti ir stresas, kuris savo ruožtu gali paskatinti daugiau valgyti. 

Kitas JAV vykdytas tyrimas liudija, kad nuolatinis neišsimiegojimas ir stiprūs stresai – didžiausi antsvorio rizikos veiksniai. Jeilio universiteto (JAV) mokslininkai 26 savaites stebėjo 472 žmones su viršsvoriu. Visi tiriamieji laikėsi mažai kaloringos dietos, kurioje buvo gausu vaisių, daržovių ir javų bei ne mažiau nei 3 valandas per savaitę užsiiminėjo fitnesu. Savanoriai vidutiniškai numetė 7 kilogramus, tačiau tie tiriamieji, kurie nepakankamai miegojo ir daug nervinosi, sulieknėjo tik 3,5 kg ar dar mažiau. Geriausiai figūrą gražinti sekėsi tiems, kurie miegojo 6-8 valandas ir mažai nervinosi.



2012-03-21

Komentarai:



« Grįžti į naujienas
nemokama lankomumo statistika