Lieknejimo akademija

"Lieknėjimo akademija" - tai dviejų savaičių apimčių mažinimo programa, čia lieknėjimas tampa malonia procedūra. Šimtai žmonių "Lieknėjimo akademijoje" natūraliais būdais sumažino kūno apimtis, numetė svorio, įgijo naudingų žinių ir pagerino sveikatą per labai trumpą laiką.

Lieknėjimo, sveikatingumo ir sporto stovykla

Lieknėjimo, sveikatingumo ir sporto stovykla

Kviečiame pabėgti iš miesto ir jaukioje sodyboje įdomiai ir smagiai praleisti laiką ir sulieknėti!

Jūsų lauks smagus, visokeriopai sveikatai ir grožiui naudingas laikas. Pagilinsite žinias apie mitybą, iškrovos dienas, emocinį valgymą ir kovąsu juo. Jūsų lauks sportas: giluminis kvėpavimas, riebalų deginimo treniruotės, vandens pramogos, turistiniai žygiai ir pirties malonumai. Osvarbiausia čia rasite bendraminčių ir draugų.

Sodyba kurioje įsikūrsime yra tarp Trakų ir Lentvario, šalia Skaisčio ežero, čia jus nustebins pamiškėje prigludęs senovinių sodybų ansamblis ir įspūdinga gamta. Nakvosime mes medinėse gryčiose prie pat Skaisčio ežero.


STOVYKLOJE JŪS:

Įgysite praktinių sveikatos stiprinimo žinių;

Išmoksite, kaip padailinti kūno linijas, sumažinti antsvorį;

Sužinosite savimasažo paslaptis;

Pajusite pirties teikiamą naudą sveikatai;

Turistinio žygio metu pamatysite įdomias Trakų vietas;

Pasikrausite entuziazmo ir energijos;

Atrasite naujų bičiulių ir draugių;

Mėgausitės vandens pramogomis;

Pailsėsite ir pajausite malonumą būti gamtoje;


STOVYKLOS PROGRAMA:

Raumenų tempimo ir gilaus kvėpavimo mankštos

Riebalų deginimo (fizinio aktyvumo) treniruotės

Vandens aerobika ežere

Paskaitėlės apie mitybą bei sveikatingumą

Viena iškrovos diena (daržovių diena)

Vantų ryšimo pamokėlė

Procedūros pirtyje

Susitikimas su psichologe, praktiniai žaidimai, pabaigusioms „Lieknėjimoakademiją“ gilesnės asmeninės analizės apie vykdomą lieknėjimo planą, sėkmes ir nesėkmes, konsultacijos apie emocinį valgymą

Grožio pamokėlės pirtyje ir po pirties "Senosios grožio puoselėjimo tradicijos"

Savimasažas

Susitikimas su Tomu Lenart sveikos mitybos ir gyvensenos specialistu, gilesnis žvilgsnis į sveiką mitybą

Viktorina patikrinsianti ką išmokote stovykloje

Plačiau apie stovyklos programos sudedamasias dalis:

Raumenų tempimo ir gilaus kvėpavimo mankšta pagreitina visus organizmo apykaitos procesus. Stiprus pilvo įtraukimas ir išpūtimas masažuoja pilvo organus. Tai vienintelė technika, kuri stimuliuoja vidaus organus ir verčia juos dirbti efektyviau. Išnyksta maudimas pilvo apačioje, nebepučia pilvo, atsikratoma vidurių užkietėjimo bei virškinimo problemų. Gilus kvėpavimas didina deguonies koncentraciją kraujyje. Taip stiprinama imuninė sistema. Giliai kvėpuojant ir įtempiant raumenis reikiamoje vietoje tirpdomi riebalai (celiulitas).  

Riebalų deginimo (fizinio aktyvumo) treniruotė su padidintu deguonies kiekio sunaudojimu skatina riebalų deginimą. Pratimai atliekami nedideliu tempu naudojant bazinius aerobikos elementus. Šio užsiėmimo metu siekiama kvėpavimo sistemos stiprinimo, riebalų deginimo, kūno formavimo, nervinės sistemos sustiprinimo bei streso nuėmimo. 

Vandens  aerobika ežere, tai vidutinio intensyvumo treniruotė. Ji tinka bet kokio amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms mokantiems ir nemokantiems plaukti. Užsiėmimo metu kovosite su nepageidaujamais kilogramais, sustiprinsite savo kūną ir pagerinsite fizinę bei psichologinę sveikatą. Mankštoje naudojami pratimai stimuliuoja kraujagyslių irširdies sistemą, smegenų veiklą, gerina koordinaciją, sustiprina šlaunų, klubų, pilvo ir sėdmenų raumenis, atliekamas audinių masažas ir pagreitinama medžiagų apykaita. Judėjimas vandenyje prisideda prie kūno stangrinimo, padeda kovoti su celiulitu, didina odos elastingumą, leidžia sumažinti nuovargio, blogos nuotaikos ir miego sutrikimų simptomus. Dar vienas vandens aerobikos pliusas, tas, kad jos metu neprakaituojama ir po užsiėmimo nejaučiamas nuovargis. 

Susitikimas su psichologe, paskaita, pabaigusioms „Lieknėjimo akademiją“ gilesnės asmeninės analizės apie vykdomą lieknėjimo planą, sėkmes ir nesėkmes, konsultacijos apie emocinį valgymą. Svorio augimas turi ne vieną fiziologinę priežastį, svorio augimas, alkis ir valgymas nėra kontroliuojami vien fiziologijos. Labai svarbūs yra ir psichosocialiniai veiksniai.
Kai kurie žmonės yra linkę valgyti tada, kai jaučia įtampą ar kitokį emocinį sujaudinimą, tai vadinama emociniu valgymu. Net 92 proc. „Lieknėjimo akademijoje“ dalyvavusių moterų buvo būdingas didesnis ar mažesnis emocinis valgymas. Pyktis, nuobodulys, depresija, vienatvė ir liūdesys, visa tai gali sukelti emocinio valgymo priepuolius. Kiti žmonės turi susiformavusius netinkamus valgymo įpročius, kurie jiems trukdo kontroliuoti savo svorį. Psichologė Giedrė Gutautė Klimienė aptars, kaip su tuo kovoti: kaip valdyti emocijas, kurios kelia norą valgyti, bei kaip įkvėpti sau stiprybės keisti nusistovėjusius neteisingus valgymo, bei judėjimo įpročius.

Susitikimas su sveikos mitybos specialistu Tomu Lenart. Pagilinsite žinias apie sveikos mitybos pagrindus. Dalyviai susipažins su maisto derinimo taisyklėmis, gaus produktų grupių pagal sudėtį ir jų derinimo lenteles, ir žinoma daugybę tinkamos mitybos patarimų. Sužinosite kokie esminiai mitybos faktoriai lemia mūsų svorį, kokias neleistinas klaidas daro kovojantys su savo svoriu, suprasite kaip būti savo kūno sąjungininku. Sužinosite paprastus, tačiau labai efektyvius kelius, kaip mažinti savo svorį ir kartu gerinti sveikatą pasinaudojant naujausiomis mokslinėmis žiniomis. Išmoksite suprasti savo organizmo poreikius ir geriau juo rūpintis.

Procedūros pirtyje sušildo visą kūną, giliai esančius organus, kaulus ir sąnarius. Gausus prakaitavimas išvalo organizmą nuo nereikalingų medžiagų patekusių iš aplinkos. Pasivaikščiojimo po apylinkes metu mokysimės rišti vantas, kuria vėliau vakare panaudosime.

Savimasažas padeda palaikyti odos ir raumenų tonusą, gerina audinių mitybą, malšina nuovargį ir skausmą. Masažas taikomas visoms lengvai pasiekiamoms kūno sritims – veidui, krūtinei, pilvui, pirštams, rankoms.

Patikėkite, jūsų kūnas tikrai jums atsidėkos už tinkamą priežiūrą!

Data, savaitės stovykla: (grupė dar formuojama)
5 dienų stovykla, 2013 birželio 26 – 30d.

Kaina: 549 Lt

Data, savaitgalinė stovykla:
(įvyks 100 proc.)
3 dienų stoykla, 2013 birželio 28-30d.

Kaina: 279Lt


Į stovyklos kainą įskaičiuota:
Pusryčiai, pietūs ir vakarienė pagal sveikatingumo tradicijas, sveikos mitybos ir gyvensenos specialistų rekomendacijas
Nakvynė (du namukai prie ežero pakrantės, lovos bendroje erdvėje)
Treniruotės, įvairios pamokos, paskaitos, turistiniai žygiai, pirties procedūros

Papildoma informacija:
Norintys galės išsinuomoti atskirus kambarius 2-4 vietų kambariuose lietuvių liaudies stiliaus kaimo gryčiose. Šiuo atveju reiktų primokėti 80-110 Lt.
Už kilometro nuo mūsų stovyklos vyks vaikų stovykla „Verubė“ (jodinėjimo, buriavimo), kurios vadovai suteikia Lieknėjimo akademijos moterų vaikams 10 proc. nuolaidą;


Registracija:
Registracija sumokėjus 50 Lt avansą už vieną žmogų. Atsiskaityti galima pervedant pinigus į sąskaitą:

Lieknėjimo akademija
Verslo liudijimas Nr. GS560514-2
Lina Smaidrytė
LT38 5015 5000 1005 6049
Prie pastabų/mokėjimo paskirties prirašykite savo vardą, pavardę ir kad mokate už "Savaitgalio stovyklą".
P.s. Persigalvojus vykti į stovyklą, sumokėtas avansas negrąžinamas likus mėnesiui iki stovyklos pradžios.

Turite klausimų? Klauskite tel. 867000393



2013-06-18

Komentarai:



« Grįžti į naujienas
nemokama lankomumo statistika