Lieknejimo akademija

"Lieknėjimo akademija" - tai dviejų savaičių apimčių mažinimo programa, čia lieknėjimas tampa malonia procedūra. Šimtai žmonių "Lieknėjimo akademijoje" natūraliais būdais sumažino kūno apimtis, numetė svorio, įgijo naudingų žinių ir pagerino sveikatą per labai trumpą laiką.

Kodėl bandymas sudeginti kalorijas yra laiko švaistymas?

Kodėl bandymas sudeginti kalorijas yra laiko švaistymas?

Norite pakeisti gyvenimą? Norite tapti sveikesni, numesti ar priaugti svorio ir nuolat jaustis puikiai bei būti laimingi? Keiskite savo mankštą.

Yra daugybė priežasčių mankštintis. Priežasčių, kodėl mes darome įvairius pratimus ir kokią naudą patiriame.

Dėka kūno ir proto ryšio viskas, ką mes darome mankštos metu - dalį savo gyvenimo, dalį savo dienos, dalyje savo kūno - yra tai, kokie mes esame bei galime būti. Taigi, mes sukuriame save atlikdami pratimus, judėdami. Mūsų judėjimas daro įtaką patiems svarbiausiems savo sveikatos pasirinkimams - geriems ar blogiems - kuriuos mes nesąmonigai darome viduje.

Jūs galite nejausti ir nesuprasti, ko reikia jūsų kūnui, kad jis jaustųsi puikiai ir būtų sveikas. Arba galite atkreipti dėmesį į savo savijautą ir būsenas, pastebėti, kokie dalykai ir veikla teikia Jums malonumą ir jaučiatės laimingi, taip atsakydami į svarbiausius Jūsų sveikos gyvsenos principų pasirinkimo klausimus.

 

Kokios rūšies judėtojas tu esi?

Kaip tu jautiesi, kai judi? Žmonės dažniausiai priklauso vienai iš šių trijų kategorijų:

 

1. Atletai

Kai kuriems žmonėms pratimai yra tiksliai nustatytas procesas, padedantis užkopti į „viršūnę". Šie žmonės sunkiai treniruojasi, bandydami išsunkti paskutinius penkis procentus iš savo kūno tam, kad laimėtų lenktynes arba atsikratytų kokurencijos. Šie žmonės nuostabūs ir, argi nėra tikrai, smagu žiūrėti į juos per televiziją!

 

2. Laimingi judėtojai

Kiti žmonės atlikdami pratimus jaučiasi puikiai. Nuo pat pradžios iki pabaigos yra jų laimės valanda, įveikiant kelią, baseiną ar kopiant į kalną. Tai visą jų dieną paverčia daug geresne. Tai visą jų gyvenimą priverčia būti geresniu. Jei jūs priklausote šiai katergorijai, tuomet esate laimingas žmogus. Gera žinia ta, kad mes visi galime priklausyti šiai kategorijai, net jei jūs dabar esate trečioje grupėje.

 

 3. Kalorijų degintojai

Žinote ką? Sportas visiškai nėra puikus ir malonus. Tiesą sakant, pabūkime sąžiningi. Kas sėdasi ant dviračio, kuris nevažiuoja niekur, tiesiog dėl smagumo? Daugybė žmonių kovojančių su mašinomis sporto salėse yra čia tam, kad sudegintų kalorijas. Jie negalvoja „Šis malonus užsiėmimas nėra pakankamai ilgas, taigi pratęskime jį!”, - nieko panašaus.

Jie mąsto „O dieve, aš tikrai neturėjau to valgyti! Tas papildomas gėrimas? Galbūt man jo nereikėjo. Ak, tai buvo nuostabūs sausainiai...”. Tiesa yra ta, kad tam daugeliui žmonių sportas yra metas pamąstyti, apie tai, kas jau įvyko. Tai laikas sudeginti tas kalorijas ir ištaisyti, ką jie darė negerai. Šiuo požiūriu sportas yra puikus būdas.

Tačiau yra problema su Tuo. Tai neveikia. Ir mes netgi tvirtai žinome, kad tai neveikia. Išsiaiškinkime, kokia yra pagrindinė Kalorijų degintojų problema.

 

Kodėl kalorijų degintojams pratimai neduoda naudos?

 

1. Jūs negalite sudeginti pakankamai

Mes niekaip negalime sudeginti visų gaunamų kalorijų atlikdami pratimus. Nėra tokio būdo, kuriuo sportas galėtų panaikinti neteisingos mitybos metu gaunamas kalorijas. Tai tiesiog neįmanoma. Viena spurga prilygsta amžinybei ant sporto salės dviračio. Štai kodėl kalorijų deginimas niekada neduoda mums naudos.

 

2. Kalorijos nėra tik kalorijos

Mūsų kūnui daug geriau yra natūralūs produktai, randami gamtoje, nei produktai, pagaminti gamykloje. Štai kodėl avokadai, bananai ir kokosų pienas mums yra žymiai naudingesni, nei greitas maistas, traškučiai ir kola - net jei kalorijų kiekis yra vienodas. Svarbu ne kalorijos. Taigi, jei norite tapti sveikesni ir laimingesni, jūsų tikslas neturi nieko bendro su kalorijų deginimu.

 

3. Ignoruoti tai, kaip jautiesi, yra savęs žudymas

Štai čia pasirodo jūsų kūno ir minčių ryšys. Jei atliekate pratimus ignoruodami savo savijautą, žlugdote ryšį su savo kūnu. Jūsų kūnas yra nuostabiai komunikabilus. Jūsų kūnas neapsakomai mėgsta su jumis bendrauti! Galų gale, jūsų kūnas nepaprastai protingas. Bet jei jis jums sako „Ei, aš nesijaučiu gerai, prašau sustoti!”, o jūs tiesiog tai ignoruojate, nes, pasak paplitusių įsitikinimų, pratimai turi būti nemalonūs ir varginantys - tuomet prarandate ryšį su savo kūnu. Jūs atsiribojate nuo kūno ir bet kokie pagerėjimai tampa neįmanomi.

Taigi, ar ir toliau mes suksime tą ratą? Kada mes akis į akį susidursime su savo daromais sprendimais, užuot sekę jiems iš paskos ir bandę visą pataisyti?

 

Kaip pakeisti savo mankštą?

Dabar, kai jau žinome, kad nemalonus ir varginantis kalorijų deginimas yra beveik neveiksmingas, galime keisti požiūrį į treniruotes ir jų pobūdį. Mes galime tiesiog pakeisti savo nekenčiamą užsiėmimų komplektą į tas treniruotes bei veiklas, kurias dieviname. Norėdami tai pakeisti, išsikelkime tikruosius, mus skatinančius veikti tikslus.Taigi, kaip visą tai padaryti:

 

1. Pamirškite tikslą sudeginti kalorijas, kad nubaustumėte save už suvalgytą maistą!

Pamirškite „Kuo blogiau jaučiuosi, tuo geriau man!”, nes mes žinome, kad tai neveikia. Kuo labiau nekreipiame dėmesio į savo savijautą - kuo daugiau atliekame pratimų, nuo kurių jaučiamės blogai ir priimame tai kap gerą dalyką - tuo labiau atsiribojame nuo savo kūno, kuris nuostbiai informuoja mus apie tai, ko reikia, kad būtume sveiki ir laimingi.

Mūsų atliekami pratimai neturi prieštarauti tam, ką darome visą dieną. Sportuokime nekreipdami dėmesio į tai,kaip jaučiamės, ir prarasime šansą jaustis gerai. Taigi, nustokime ignoruoti ir pradėkime manyti, kad yra gerai sportuojant jausti, kad ne visu pratimus galite atlikti.

 

2. Užsibrėžkite tikslą jaustis gerai.

Tai yra visa ko esmė! Kaip jausti gerai sportuojant? Tiesą sakant, tai visai lengva, tiesiog tam reikia praktikos, nes tai nėra dalykai, kuriuos mes įpratę daryti. Keli patarimai Jums:

Klausykite savo kūno, stebėkite savo būsenas ir pojūčius, tyrinėkite ir domėkitės, tuo, ką ir kaip jaučiate. Visada kreipkitės į specialistą (trenerį, instruktorių, kineziteraapeutą ar gydytoją), galinti Jums suteikti profesionalią pagalą ir informaciją. Tik taip, suvoksite, kas Jums labiausiai tinka, kokiaveikla bus maloni ir padės pasiekti norimų rezultatų.

Paklauskite savęs - ar jaučiatės laimingi? Nesvarbu, ką darote - bėgate, važiuojate dviračiu, kopiate į kalnus, plaukiate - klauykitės savo kūno. Jei nesijaučiate gerai, raskitekitą būdą! Visada yra būdas daryti tai, ko reikia jūsų kūnui ir jaustis gerai.

Kaip jį surasti? Atsipalaiduokite ir patyrinėkite. Išbandykite įvairius dalykus. Tik taip atrasite užsiėmimus ir veiklas, kuriose jausitės geriausi ir imsitės jaustis tikrai gerai, galėdami lavinti savo gebėjimus.  Labiausiai jaudinantis viso to dali? Atrasite, kad viską, ko jums reikia, jūs jau turite.

 

Kas nutiks, kai užsibrėšite tikslą jaustis gerai

Kai jaučiatės gerai, nejučiomis patys tampate geriausiu savo sveikatos prižiūrėtoju. Judėjimas dėl geros savijautos pakeis ir jūsų mitybos, poilsio, laisvalaikio ar darbo dienos rutinos ir rėžimo ir kitus įpročius. Tai pakeis jūsų gyvenimą. Nauji įpročiai ir sprendimai gyventi sveikai ir subalansuotai Jums atneš tik naudą ir teigiamas emocijas, jie nebus sudėtingi, nes juos priimsite gerai įsiklausę į savo kūno kalbą.Tai bus jūsų kūno balsas, sakantis „Ei, mums patinka ši gera savijauta ir žinai ką, štai kaip mes galime ją išlaikyi ir netgi dar pagerinti!”

 

Pagrindinis geros savijautos patarimas Jums: valgykite daugiau lapinių kopūstų, gerkite daugiau vadens (bent 2 l per dieną) ir sausainius keiskite moliūgo sėklomis!

 

Taip, tai aš. Bet aš žinau, kad tai taip pat ir tu. Visi mes turime šį nuostabų žmogaus kūną. Visi mes esame labai panašūs. Mes visi tampame sveikatos ir laimės kūrėjais, kai suvokiame, kaip paprasta jaustis gerai - užtenka tiesiog judėti jaučiantis gerai! Žinant tai yra daugybė nuostabių dalykų, kuriuos galime daryti ir čia.



2015-03-06

Komentarai:



« Grįžti į naujienas
nemokama lankomumo statistika