Lieknejimo akademija

"Lieknėjimo akademija" - tai dviejų savaičių apimčių mažinimo programa, čia lieknėjimas tampa malonia procedūra. Šimtai žmonių "Lieknėjimo akademijoje" natūraliais būdais sumažino kūno apimtis, numetė svorio, įgijo naudingų žinių ir pagerino sveikatą per labai trumpą laiką.

Klausiate - atsakome. Kaip namuose prisiauginti raumenukų ir nenumesti svorio?

Klausiate - atsakome. Kaip namuose prisiauginti raumenukų  ir nenumesti svorio? Atsako kineziterapeutė Rasa Vegytė, „Lieknėjimo akademijos“ dviejų savaičių apimčių mažinimo programos trenerė bei projekto „Sveikatingumo savaitgaliai“ viena iš iniciatorių, šiaurietiško ėjimo instruktorė.  
 
Raumenų augimas, dar tiksliau vadinamas raumenų hipertrofija, pasiekiamas taikant jėgos pratimus su pasipriešinimu. Šių pratimų metu, organizmas prie fizinio krūvio adaptuojasi ne tik didindamas raumenų masę, bet kartu ir kaulų tankį bei masę, todėl bendras kūno svoris kaip tik turėtų didėti, o ne mažėti.
 
Jėgos pratimų metu parinktas pasipriešinimas turi būti adekvatus žmogaus fizinėms galimybėms. Sveikam suaugusiam žmogui tai yra apie 60 – 65 proc. vieno kartojimo maksimumo. Pvz.: jeigu taisyklingai atlikdami judesį, maksimaliai galime iškelti 5 kg svorį, tai pratimų, skirtų to raumens treniravimui, metu turėtume naudoti 3 kg svorį.  
 
Jėgos treiruotės turėtų būt atliekamos 2-3 kartus per savaitę. Pratimams naudojami laisvieji svoriai, mankštos juostos, treniruokliai bei taikomi funkciniai pratimai su savo kūno svoriu. Pirmiausia lavinamos didžiosios raumenų grupės, o tada pereinama prie vidutinių ir mažų.Vienas jėgos pratimas atliekamas 8-12 pakartojimų. Po jų jau turi būt jaučiamas raumens nuovargis. Pratimai kartojami 3 serijas. Tarp serijų daromos pertraukos nuo vienos iki kelių minučių, tai priklauso nuo pratimų sunkumo.

2013-11-14

Komentarai:



« Grįžti į naujienas
nemokama lankomumo statistika