Lieknejimo akademija

"Lieknėjimo akademija" - tai dviejų savaičių apimčių mažinimo programa, čia lieknėjimas tampa malonia procedūra. Šimtai žmonių "Lieknėjimo akademijoje" natūraliais būdais sumažino kūno apimtis, numetė svorio, įgijo naudingų žinių ir pagerino sveikatą per labai trumpą laiką.

4 ryto ritualai, garantuojantys puikią dieną. Išbandykite!

4 ryto ritualai, garantuojantys puikią dieną. Išbandykite!

Mums visiems būna rytų, kai „ne ta koja išlipame iš lovos” ir po to visa dieną nesiseka. Tačiau jei pabundate ir pradedate dieną su pozityviu požiūriu, jausmais, mintimis ir energija, visi dalykai patys sustoja į vietas ir jūs galite mėgautis laukiančia produktyvia, kūrybinga ir pasitenkinimą teikiančia diena.

Neseniai įtraukiau į savo rytinę rutiną kelis naujus įpročius, kurie keičia gyvenimą ir pertvarko jį mano gerovei. Buvo šiek tiek sudėtinga padaryti tuos dalykus savo įpročiais ir kartais turėjau versti save daryti tai, tačiau kiekvieną dieną baigęs ryto rutiną džiaugiasui nauda, kurią iš to gaunu.

 

Šiek tiek naudingų dalykų, kuriuos gaunu:

1.Gerenė nuotaika ir pozityvesnis požiūris į gyenimą.

2. Padidėjusi energija ir ištvermė.

3.Didenis kūrybiškumas, susikaupimas, aiškumas ir lengvesnis problemų sprendimas.

4.Mažesnis streso ir nerimo lygis.

5.Jaučiuosi susikaupęs ir harmoningas.

6.Didesnė motivacija ir ambicijos.

7.Geresni mitybos pasirinkimai ir tinkamesnis požiūris į maistą.

8. Mane lydi sėkmės ir laimėjimo jausmas, kuris tęsiasi visą dieną.

9.Padidėjęs gerovės jausmas.

Tai tapo mano šventa valanda, kažkuo geru, ką aš darau sau ir be ko nesijaučiu pasiruošusi pradėti dieną. Ši valanda suskirstyta į keturis 15 minučių laikotarpius. Jauskis laisvu keisti, daryk koregavius ar pridėk kitų komponentų, kurių tau reikia, tol, kol jie prisideda prie tavo fizinės, emocinės, mentalinės ir dvasinės gerovės.

 

Štai keturi mano „šventos valandos” žingsniai:

1. Joga arba kiti pratimai

Tai yra fizinė dalis, kuri duoda puikų startą, nes pažadina jus ir suteikia didelę energijos dozę. Paprastai aš darau arba 15 minučių jogos pratimų - saulės pasveikinimą, arba 7 minučių trukmės aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės pratimus, po kurių seka 7 minutės tempimo pratimų. Jei darai viską tinkamai, 15 minučių intesyvaus kūno treniravimo gali būti geriau, nei valanda sporto salėje, taigi, rinkitės patys!

2. Meditacija

Ši dalis skirta jūsų dvasinei savijautai ir ji puikiai tinka po jogos arba tempimo pratimų. Šią dalį mėgstu labiausiai, nes jos metu nusiraminu ir susikaupiu. Net jei esate naujokas meditacijoje ir jums sunku nepasiduoti mintims, tiesiog 15 minučių sėdint tyliai ir sekant savo kvėpavimą galima gauti daug naudos. Tiesiog susikoncentruokite į kvėpavimą ir, jei pajusite, kad nuklydote į mintis, paleiskite jas ir vėl sutelkite dėmesį į kvėpavimą.

3. Dėkojimas

 Man tai emocinės gerovės pratimas. Niekas nepadaro jūsų laimingesnio, nei jūsų laimės skaičiavimas ir tikrai visada yra už ką dėkoti! Dėkingumas sukelia emocinio pakilumo efektą. Šias 15 minučių aš rašau savo „dėkingumo žurnalą” ant lapo ar kompiuteryje. Aš apgalvoju keletą dalykų, už kuriuos esu ypač dėkinga tuo momentu ir juos užrašau. Pavyzdžiui, „Aš dėkingas už vietą, kurioje gyvenu; savo sveikatą; maistą ir drabužius, kuriuos turiu; savo šeimą ir draugus, kurie mane palaiko ir myli”.

 

4. Vizualizacija arba pozityvūs pažadai

Ši dalis yra jūsų mentalinės savijautos gerinimo pratimas ir kitas puikus būdas pozityviai nusiteikti dienai. Šiame pratime jūs galite daryti keletą dalykų: įsivaizduoti, kokių įvykių norite, užrašyti savo svajones ir tikslus arba naudoti pozityvius pasižadėjimus, kuriuos kartosite lyg mantrą. Kartais aš šį laiką išnaudoju norėdama nusistatyti savo savaitinius, mėnesinius ir metinius tikslus. Kitomis dienomis užmerkiu akis, įsivaizduoju, kad mano svajonės ir tikslai išsipildė ir jaučiu laimę, kuri užlieja mane jiems tapus tikrove.

Pasižadėjimai yra pozityvūs žodžiai ar sakiniai, kurie paverčia jūsų mintis ketinimais. Pavyzdžiui, teiginys yra „Aš žinau savo stiprybes (išvardinti) ir aš esu geras tą darydamas. Aš nebijau suklsyti ir žinau, kad man pasiseks (jūsų tikslas), nes aš tikiu savimi”.

 

Pradėkite kiekvienos dienos rytą šiais ritualais ir greitai jie taps tokie įprasti, kad jums net nereikės priminti sau tai padaryti. Gerai išsimiegokite, nes pabudimas atsigavus ir pailsėjus, padeda palaikyti šį nuostabų rytinį ritualą ir skatina jus daryti daugiau gerų dalykų ir darbų sau ir kitiems kiekvieną dieną!



2015-02-20

Komentarai:



« Grįžti į naujienas
nemokama lankomumo statistika